Publisher | Pearson Education |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2017-08-25 |
Edition | 2 |
More editions | 2012/1, 2022/3 |
Pages | 516 |
ISBN | 9781292211138 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management ↳ Marketing |
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik utgör en utmarkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsomradet. Boken utgar fran Kotlers och Armstrongs teori- och modellvarld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare varlden över anvander som utgangspunkt för marknadsföringsbeslut. Den nya upplagan har reviderats och uppdaterats bade i teoridelen och nar det galler exempel. En mangd nya case har tillkommit inom bland annat industriell försaljning, produktutveckling, hallbarhet och marknadskanaler.
I den nya upplagan har hallbarhetsperspektivet utvecklats med stark betoning pa konsumtionssamhallets sociala, ekonomiska och miljömassiga konsekvenser. Stor vikt har ocksa lagts vid konsekvenserna av digitalisering, urbanisering och ökad marknadstransparens samt hur marknadsförare kan hantera fenomen som delningsekonomi genom nya metoder.
So far, we have reused
2
3
1
6
3
7
6
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.