Publisher | Appell Förlag |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2019-05-13 |
Pages | 200 |
ISBN | 9789198495911 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management |
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.
Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.
So far, we have reused
2
5
0
6
1
4
6
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.