Search

Näjtiv, kånntänt, brändidd : ska textreklam bli räddningen för journalistiken?

by Eva-Maria Svensson, Maria Edström, Fredrik Strömberg, Katarina Andersson, Olle Lidbom, Ulrica Andersson, Jonas Nordling, Elisabeth Trotzig and Peder Bonnier

Buy used book

Buy new book

Fakta

Publisher Institutet för Mediestudier
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2017-02-28
Pages 127
ISBN 9789198356625
Kategori(er) Media & Communication
Add to cart

Description

Länge kallades det textreklam och det var inget seriösa medier sysslade med. Nu talas det om native advertising, branded content, innehållsannonsering eller sponsrad journalistik och det är något alla stora medieföretag världen över satsar på. Är det samma sak? Och kommer det att hjälpa eller stjälpa medier och journalistik? I denna bok presenteras ett unikt experiment om hur sponsring påverkar synen på trovärdighet och saklighet hos journalistik. Här sammanfattas också forskningen om dessa företeelser. Och inte minst: här kommer aktörer till tals - både de kritiska rösterna och de som jobbar med innehållsannonsering varje dag.
Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 4 

 3 

 4 

 9 

 7 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng