Search

Sociala medier : en marknadsföringshandbok | 2nd edition

by Emil Holmström and Erik Wikberg

Not in stock

Fakta

Publisher Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2010-12-02
Edition 2
More editions
Pages 172
ISBN 9789197874762
Kategori(er) Business, Economics & Management
 ↳ Marketing
Add to cart

Description

Alla pratar om sociala medier. Om hur viktigt det är att synas och finnas med som företag.Frågan är: På vilka sätt kan sociala medier bli en guldgruva och framtida möjlighet för ditt företag? Just det får du hjälp att avgöra i den här snabba guiden. Författarna visar steg för steg hur du bär dig åt för att marknadsföra dig i sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn.Det finns tre viktiga tankar med den här handboken:1. Att du ska kunna avgöra om sociala medier är något för ditt företag att lägga kraft på (för de flesta är det rätt).2. Att du ska kunna fixa det här snabbt själv (boken ger dig praktiska checklistor, smarta tips och steg för steg-guider till hur du får det att hända).3. Att du ska kliva förbi konkurrenterna 2011.
Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 9 

 1 

 9 

 4 

 1 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng