Publisher | Mondial |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2018-12-03 |
Pages | 232 |
ISBN | 9789188919045 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management |
SA LYCKAS DU SOM SALJARE
Vill du vara saker pa att dina kunder ska lamna dig glada och nojda eller att ha genomfort det perfekta kopet? Vill du ge service i varldsklass? Vill du samtidigt ha roligare pa jobbet? Da har du ett guldlage! Och da ar den har boken for dig.
For att overleva idag och i framtiden behover de fysiska butikerna erbjuda nagot som de digitala handelsplatserna inte kan klara sjalva: personligt formedlad kunskap, outstanding service, upplevelser och mansklig omtanke. Detta ar nagot som bara du -- saljaren -- kan erbjuda. Annika R Malmberg ger dig konkreta och anvandbara tips om kundbemotande, behovsanalys, avslutsmetoder, merforsaljning och hantering av klagomal. Dessutom far du lara dig om hur du anvander all ny teknik i butiken pa basta satt och hur olika kundtyper vill bli bemotta. Det kan namligen gora all skillnad i varlden. Nojda kunder handlar mer. De kommer tillbaka nasta gang. Och de berattar om dig for sina vanner. Sa ta vara pa guldlaget!
*
ANNIKA R MALMBERG ar grundare och vd for Hamilton Group. Hon ar entreprenor, framgangsexpert och forfattare. Efter over 25 ar som utbildare och forelasare raknas hon idag som en av Sveriges mest uppskattade och rutinerade talare.
*
Guldlage har betytt mycket for manga utav vara saljare och ledare pa KICKS. Boken ar ett tydligt och bra verktyg till attlyckas i motet med kunden. Den inspirerar och har konkretaexempel som saljare direkt kanner igen och tydliga tips ochuppgifter som kan praktiseras direkt. Det ar aven en perfektbok for chefer att arbeta med i grupp och individuelltmed sina saljare. Saljarna alskar den och Annika ar en storinspirationskalla for manga av oss pa KICKS! -- Tina Johansson, Sales developer KICKS
Jag har anvant boken i min undervisning i sju ar. Det ar den basta bok jag sett inom butiksforsaljning. Redan franforsta sidan inser man att Annika har gedigna kunskaper omvardagen och saljarbetet i butiken ur ett helhetsperspektiv.Boken innehaller mangder av praktiska tips runt de metoder,tekniker och attityder som anvands i och kannetecknar enframgangsrik butik. Man blir sugen pa att mota kunden. -- Ingemar Ekberg, undervisande konsult Frans Schartaus Handelsinstitut
So far, we have reused
2
4
9
6
9
1
3
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.