Publisher | Vulkan |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2016-07-22 |
Pages | 60 |
ISBN | 9789188481054 |
Kategori(er) |
Den här är en bok om det ibland märkliga mötet mellan butikspersonal och kunder. Boken handlar om varför kunder beter sig som de gör och hur servicepersoner agerar för att bemöta kunderna på ett bra sätt. Boken bygger på teorier ur flera olika forskningsfält och syftar till att stärka och inspirera medarbetaren i sitt kundbemötande. Boken tar upp: * Vad kundbemötande är * Butiken som en social plats * Hur ett kundbemötande är uppbyggt * Hur känslor och attityder sprids * Kundbemötande som marknadsföring * Situationer där kunder riskerar att tappa ansiktet * Hur kunder och servicepersoner pratar och argumenterar * Hur servicepersoner gör för att kontrollera sina känslor * Hur servicepersoner använder olika bemötandestilar Jonatan Mathiasson har en fil.mag. i retorik och har arbetat med bemötande i över 10 år.
So far, we have reused
2
3
3
4
6
9
2
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.