Search

Information för marknadsföringsbeslut | 4th edition

by Per Lekvall and Clas Wahlbin

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Studentlitteratur
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2007-08-17
Edition 4
Pages 412
ISBN 9789186460853
Kategori(er) Business, Economics & Management
 ↳ Marketing
Add to cart

Used within following courses

Description

Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är: - informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen - källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer - helhet och delar i en marknadsundersökning - planering och genomförande av marknadsundersökningar - kvalitetssäkring av marknadsundersökningar Från och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.
Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 5 

 8 

 9 

 5 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng