Search

Permission marketing - När kunden själv får välja | 1st edition

by Seth Godin

Not in stock

Fakta

Publisher Telegram Bokförlag
Language Swedish
Book type Hardcover
Utgiven 2000-05-01
Edition 1
Pages 223
ISBN 9789177385288
Kategori(er)
Add to cart

Description

I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 1 

 1 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng