Publisher | Studentlitteratur |
Language | Swedish |
Book type | Hardcover |
Utgiven | 2013-06-06 |
Edition | 3 |
More editions | 2012/1, 2015/5, 2013/4 |
Pages | 240 |
ISBN | 9789172274150 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management ↳ Management & Organisation |
Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna chefer, medarbetare och personalspecialister kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
So far, we have reused
2
3
3
4
3
2
7
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.