Search

Modern marknadsföring | 1st edition

by Bengt Dotevall

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher SNS förlag
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 1997
Edition 1
Pages 127
ISBN 9789171506719
Kategori(er) Business, Economics & Management
 ↳ Marketing
Add to cart

Description

Behovet av kunskaper i marknadsföring är stort i alla organisationer och företag som bedriver någon form av verksamhet med en given målsättning. Utgångspunkten för den moderna marknadsföringen är att på bästa möjliga sätt tillfredsställa kundens behov och önskemål. Denna bok ger både en god inblick i teoribildningen bakom ämnet och visar på praktiska tillämpningar. Författaren förklarar begreppet marknadsföring, analyserar inköpsbeteenden, diskuterar behovet av marknadsinformation och ger råd om segmentering, målgruppsbestämning och positionering. Han redogör för företagens roll i omvärlden samt de olika konkurrensmedlen. Ett instruktivt avsnitt om marknadsplanering avslutar boken. Passar för studieförbunden, gymnasiet, starta-eget-kurser och för självstudier. Bengt Dotevall är lärare i marknadsföring och Claes Ringqvist i ekonomistyrning på Frans Schartaus gymnasium i Stockholm.
Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 4 

 7 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng