Publisher | Brutus Östlings bokf Symposion |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 1998 |
Pages | 128 |
ISBN | 9789171393661 |
Kategori(er) |
Media & Communication |
Om televisionen är ett rasande angrepp på den utveckling som hotar alla medier. Kommersialiseringen av TV-mediet har brett ut sig till journalistiken i allmänhet. Televisionen har blivit en global handelsvara och sätter normerna för övriga medier. Det som alltmer styr journalistiken är den kommersiella logiken, jakten på läsare eller tittarsiffror (i sin tur relaterad till jakten på annonsörer). Pierre Bourdieu menar att televisionen av i dag håller på att bli ett verkligt hot mot såväl den kulturella och vetenskapliga produktionen som rättsväsendet och det politiska livet.
So far, we have reused
2
4
9
6
2
4
8
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.