Search

Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar | 1st edition

by Tomas Conradi

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2012-02-21
Edition 1
Pages 165
ISBN 9789147097432
Kategori(er) Business, Economics & Management
Add to cart

Description

Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar sätter fingret på några av de mest seglivade myterna om varumärkesbyggande och beskriver hur ledningen kan angripa dem i vardagen. Med kapitel som ”Glöm branding”, ”Glöm USP:en” och ”Glöm varumärkesplattformen” gör Tomas Conradi upp med gamla sanningar och visar hur varumärkesbyggandet kan bli ett sätt för företagsledningen att leda företaget till framgång.

Läs mer
Varumärkesarbete har alldeles för länge handlat om fel saker och hanterats av fel personer i företagen. Att bygga ett varumärke handlar inte om annonser, slogans och annan typ av marknadsföring utan om att leverera något riktigt bra till kunderna. Och det ansvaret faller på företagsledningen, inte på marknadsavdelningen.
Sagt om boken
”Det här är en mycket bra och praktiskt användbar bok som betonar det vi alltid har arbetat efter på H&M: att affärsstrategin och varumärket är helt sammanflätade.” Karl-Johan Persson, VD H&M

”Varumärken byggs underifrån av en stark kultur och en uthållig passion för att alltid leverera hög kvalitet till kunderna. Tomas Conradis slutsatser pekar på att framgångsrikt varumärkesarbete genomsyras av långsiktighet och ihärdighet.” Marcus Wallenberg, styrelseordförande i SEB, Electrolux, LKAB och Saab AB, tidigare VD för Investor AB

Om författarna
Tomas Conradi är varumärkesexpert och varumärkeskonsult. Han har de senaste 15 åren hjälpt ledningen i företag som Tetra Pak, Gant, Ericsson, Coca-Cola Nordic, Ica, Åhléns, Arla Foods, SCA, SEB och Investor att utveckla sina varumärkesstrategier. Tomas grundade 1996 Differ, Skandinaviens första managementkonsultföretag helt inriktat på varumärkesstrategier och har även grundat retailbyrån Flow Studios.

Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 3 

 7 

 8 

 3 

 0 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng