Search

Företag och Medier | 1st edition

by Lars Strannegård and Josef Pallas

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2010-03-10
Edition 1
Pages 304
ISBN 9789147094455
Kategori(er) Business, Economics & Management
Media & Communication
Add to cart

Used within following courses

Description

Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 9 

 6 

 6 

 3 

 4 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng