Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2008-08-15 |
Edition | 1 |
More editions | 2015/2 |
Pages | 224 |
ISBN | 9789147089154 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management ↳ Marketing |
Arbetar du med marknadsföring? Eller stöter du ständigt på denna verksamhet? Du kanske arbetar med marknadsförare? Vill du ha en överblick över marknadsföringsområdet, men saknar tid eller lust att läsa de 1000-sidiga marknadsföringsböckerna, som är sprängfyllda med case och instuderingsfrågor? I den här boken får du en kortfattad och insiktsfull överblick över marknadsföringsområdet, och du lär dig alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, konsumentbeteende och varumärkesstrategi.
Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
So far, we have reused
2
3
3
0
7
1
6
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.