Search

E-postreklam - den nya direktreklamen | 1st edition

by Maj Bonde-Teir and Peter Westerståhl

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Hardcover
Utgiven 2007-08-14
Edition 1
Pages 112
ISBN 9789147077090
Kategori(er)
Add to cart

Description

Direktreklamen har fått en ny kanal att kommunicera i – e-postreklam. E-postreklam har, rätt använd, möjlighet att komma mycket nära sina mottagare och erbjuder stora möjligheter att skapa relationer och affärer.

Läs mer
Boken beskriver både möjligheter och risker med den nya reklamkanalen, och visar hur man praktiskt kan jobba med sin kommunikation.
Du får ta del av tankarna bakom framgångsrik e-postreklam och arbetsprocesser för att praktiskt jobba med kanalen. De flesta avsnitten är belysta med exempel som visar hur olika annonsörer använder e-postreklam idag.

Om författarna
Författarna Maj Bonde-Teir och Peter Westerståhl är två av Nordens mest erfarna konsulter inom området direktreklam. De driver tillsammans företaget Icebreak Scandinavia med verksamhet i hela Norden. De arbetar med utbildning, produktutveckling och rådgivning inom direktreklam.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 4 

 8 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng