Search

Mätningar och mått - i marknadsundersökarens värld | 1st edition

by Magnus Söderlund

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2005-04-20
Edition 1
Pages 264
ISBN 9789147076123
Kategori(er)
Add to cart

Used within following courses

Description

”Som man frågar får man svar”, brukar man säga, och det understryks i den här boken. Den ger marknadsundersökaren en detaljerad vägledning när han eller hon utformar sina mått - d.v.s. frågor och svarsalternativ. Mätningar och mått visar hur man kan undvika de vanligaste felen vid marknadsundersökningar.

Läs mer
Författaren visar att inte bara frågorna utan även utformningen av svarsalternativen har en benägenhet att påverka resultatet. Boken ger också handledning inför den kvalitetskontroll som undersökaren måste underkasta sig, i termer av reliabilitet och validitet. Boken är rik på verklighetsbaserade exempel.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center of Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 9 

 7 

 2 

 1 

 6 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng