by Bengt Eliasson and Christian Kolar
Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2006-07-07 |
Edition | 1 |
Pages | 160 |
ISBN | 9789147075300 |
Kategori(er) |
Detta är en komplett bok om hur man bygger upp företagets affärsplan. Den kombinerar struktur, teori och handledning – och hjälper dig att steg för steg arbeta fram din affärsplan.
Läs mer
Den här boken ger en logisk struktur för en affärsplan. Den beskriver själva arbetsgången, affärsplaneringsprocessen och hur den organiseras och bedrivs i företaget. Den visar vilken basinformation som krävs och hur denna information med hjälp av olika modeller för affärsplanering förädlas till ett beslutsunderlag för företagets affärsinriktning.
Om författarna
Författarna har många års praktisk erfarenhet av affärsutveckling. Bengt Eliasson är författare till boken Marknadsplanen.
So far, we have reused
2
5
0
5
8
3
7
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.