by Helge Östbye, Karl Knapskog, Knut Helland and Leif Ove Larsen
Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2004-01-20 |
Edition | 1 |
Pages | 288 |
ISBN | 9789147073504 |
Kategori(er) |
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.
Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.
Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
So far, we have reused
2
4
9
3
0
5
9
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.