by Henrik Uggla
Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2002-12-10 |
Edition | 1 |
Pages | 200 |
ISBN | 9789147072019 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management ↳ Business development |
Allt fler företag bygger sin affärsutveckling kring redan etablerade varumärken som får bära upp nya produkter, så kallad Brand Extension.
Läs mer
En mängd internationella studier har sökt efter de faktorer som främjar en lyckad varumärkesutvidgning. Boken presenterar de viktigaste resultaten från dessa studier och ger läsaren de konkreta verktyg som behövs för att kunna avgöra när och hur man bör praktisera varumärkesutvidgning, och hur man bygger en strategi för dem på lång sikt. Teori varvas med praktiska exempel.
Om författarna
Henrik Uggla är doktor i Brand Portfolio Management och verksam som forskare och föreläsare vid INDEK, Kungliga Tekniska Högskolan.
So far, we have reused
2
3
2
8
0
2
0
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.