Search

Tankeverktyg för marknadsförare | 1st edition

by Magnus Söderlund

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2002-02-21
Edition 1
Pages 160
ISBN 9789147064656
Kategori(er)
Add to cart

Description

Vi kan alla lära oss att bli mer innovativa marknadsförare. Den här boken ifrågasätter synsättet att nyskapande är ett resultat av plötsliga och opåverkbara krafter – det finns knep och verktyg att ta till.

Läs mer
Alla marknadsförare vet att man inte ska sälja borrar – man ska sälja hål. Att fokusera på hålet snarare än på borren är ett bland många tankeverktyg som kan hjälpa marknadsföraren att frigöra sig från befintliga sätt att betrakta tillvaron. I den här boken presenteras en mängd tankeverktyg som syftar till att underlätta ett systematiskt nyskapande hos marknadsförare.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 9 

 7 

 7 

 1 

 8 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng