Search

Ansiktet utåt - Om service i frontlinjen och korta kundkontakter | 1st edition

by John Nyström and Monica Wallén

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Other
Utgiven 2002-05-29
Edition 1
Pages 128
ISBN 9789147063871
Kategori(er)
Add to cart

Description

Att kunden står i centrum är en självklarhet inom alla serviceyrken. Hur företagets "ansikte utåt" uppfattas är därför särskilt viktigt. I Ansiktet utåt riktas allt intresse mot dig som är verksam med kundservice och som därmed är bärare av företagets eller myndighetens ansikte utåt. Behoven av god och personlig service finns överallt där människor träffas i professionella sammanhang.

Läs mer
Att kunden står i centrum är en självklarhet inom alla serviceyrken. Hur företagets "ansikte utåt" uppfattas är därför särskilt viktigt. I boken Ansiktet utåt riktas allt intresse mot dig som är verksam med kundservice i någon form och som därmed är bärare av företagets eller myndighetens ansikte utåt. Behoven av god och personlig service finns överallt där människor träffas i professionella sammanhang.

Vi vänder oss till dig som arbetar inom försäljning och service, till exempel inom olika former av callcenter eller support. Du som är sekreterare eller assistent ligger också i frontlinjen för att utåt och inåt representera din chef, din avdelning eller kanske hela företaget.

Din roll är ofta central och avgörande och därmed finns också behov av kompetensutveckling, stöd och ständig kontakt inåt mot företaget.

Ansiktet utåt sätter dig i fokus för att du ska utveckla dig i ditt jobb och dessutom som person. Boken utgör ett kraftfullt verktyg för att du ska nå framgång i kontakterna med dina kunder och dessutom i relationerna till din chef och dina arbetskamrater.

John Nyström, är författare och läkare med erfarenhet av att varje dag förmedla och "sälja" budskap och åtgärder i sjukvården. Monica Wallén, är beteendevetare med tidigare inriktning på försäljning och affärsutveckling. Arbetar nu med utbildningar med tonvikt på bland annat säljprocessen, kundservice och marknadskommunikation.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 6 

 5 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng