Search

Customer Relationship Management | 1st edition

by Kaj Storbacka

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Other
Utgiven 2000-09-07
Edition 1
Pages 210
ISBN 9789147060870
Kategori(er)
Add to cart

Description

Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).

Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 5 

 0 

 4 

 3 

 3 

 1 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng