Search

Service Management - ledning och strategi i tjänsteproduktion | 4th edition

by Richard Normann

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Other
Utgiven 2000-02-15
Edition 4
More editions 2012/0, 2000/3
Pages 208
ISBN 9789147060368
Kategori(er)
Add to cart

Used within following courses

Description

Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.

Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar "sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt - kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.

Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.

Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 3 

 1 

 6 

 7 

 3 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng