Search

Varumärkesstrategi: Om konsten att utveckla starka varumärken | 1st edition

by Frans Melin

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Hardcover
Utgiven 1999-12-20
Edition 1
Pages 296
ISBN 9789147060153
Kategori(er)
Add to cart

Description

Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken.

Läs mer
Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier - Nicorette, Arla och Findus.

Om författarna
Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 6 

 6 

 2 

 9 

 8 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng