Search

Kunskapsföretagets marknadsföring - Att utveckla förtroende, relationer och kompetens | 2nd edition

by Monica Nicou and Britt-Marie Ahrnell

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Other
Utgiven 1999-09-01
Edition 2
Pages 144
ISBN 9789147045822
Kategori(er)
Add to cart

Description

Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring. Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och är såld i över 25 000 exemplar!

Läs mer
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring.
Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och författarna tilldelades Libers stora fackbokspris.
Den är såld i över 25 000 exemplar!

Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 3 

 3 

 7 

 2 

 4 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng