Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 1998-10-21 |
Edition | 3 |
Pages | 200 |
ISBN | 9789147043897 |
Kategori(er) |
Business, Economics & Management ↳ Marketing |
Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster. Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid "business-to-business".
I den tredje upplagan har det tillkommit ett kapitel om relationsmarknadsföring och ett kapitel om hurvida service verkligen lönar sig.
Christian Grönroos arbetar som professor i marknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors
So far, we have reused
2
5
0
6
6
1
7
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.