Search

Tjänstekvalitet | 1st edition

by Håkan Kullvén, Patrik Larsson and Bengt Ove Gustavsson

Not in stock

Fakta

Publisher Liber AB
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 1997-04-28
Edition 1
Pages 140
ISBN 9789147040117
Kategori(er)
Add to cart

Description

Vad är en tjänsteverksamhet? Och hur skiljer den sig från annan verksamhet? Vad är tjänstekvalitet? Och hur uppnår man det?

Läs mer
Enligt författarna måste man ta hänsyn till såväl anställd som kund och ledning, och samordna dessa perspektiv. Total tjänstekvalitet uppnås när dessa nyckelaktörer är tillfredsställda samtidigt. Olika intressenter har olika krav och önskemål. För att tillgodose de olika intressenterna bör ledningen försöka förstå varför de övriga agerar som de gör.

Om författarna
Bengt Ove Gustavsson var verksam vid Karlstads universitet. Håkan Kullvén är lektor vid KTH i Stockholm. Patrik Larsson är verksam vid Karlstad universitet.

Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 2 

 9 

 1 

 4 

 8 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng