Search
Please note this is not the latest edition of the book, but it's much cheaper. You can find the lastest edition here.

Key Account Management | 4th edition

by Peter Cheverton

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Studentlitteratur
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2012-01-16
Edition 4
More editions 2017/5
Pages 361
ISBN 9789144059006
Kategori(er) Business, Economics & Management
Add to cart

Description

Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder. Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi. Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.
Read more
,

So far, we have reused

 2 

 4 

 9 

 6 

 6 

 5 

 9 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng