Search

Marknadsföring i teori och praktik | 4th edition

by Mats Magnusson and Håkan Forssblad

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Studentlitteratur
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2009-03-30
Edition 4
More editions
Pages 315
ISBN 9789144054247
Kategori(er) Business, Economics & Management
 ↳ Marketing
Add to cart

Description

I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste rönen och trenderna inom marknadsföring såväl som till ämnets mer klassiska teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Extra utrymme ges åt den värdeorienterade marknadsföringen. Denna fjärde omarbetade upplaga av boken har bland annat uppdaterats med många aktuella exempel på framgångsrika marknadsstrategier i svenska organisationer och företag. Nytt för denna upplaga är också de mallar för affärs- och aktivitetsplanering som du hittar under rubriken "Verktyg till boken" i menyn till höger. Boken lämpar sig för både grundutbildning och fortbildning samt utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i företag och företagsgrupper.
Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 3 

 6 

 9 

 4 

 0 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng