Publisher | Studentlitteratur |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2000-01-18 |
Edition | 1 |
Pages | 178 |
ISBN | 9789144009193 |
Kategori(er) |
Pedagogic & Psychology ↳ Pedagogics |
I denna bok går författaren igenom samt diskuterar en rad teorier om lärande: klassisk betingning, operant betingning, kognitivt lärande, konstruktivism, verksamhetsteoretiskt lärande, psykodynamiskt lärande och existentiellt lärande. Boken behandlar således ett brett spektrum, från teorier fattiga på emotionalitet till teorier baserade på emotionalitet.Teorierna sättsin i ett sammanhang som undersöker i vilken grad de reflekterar över det egna lärandet och i vilken grad de förstår lärandets dynamik. Vidare belyses lärandeprocessen i förhållande till individensmotivation, behov och personlighetsutveckling.
So far, we have reused
2
3
3
4
3
1
3
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.