Search
Please note this is not the latest edition of the book, but it's much cheaper. You can find the lastest edition here.

Marknadsföring - modeller och principer | 2nd edition

by Carl Gezelius and Per Wildenstam

Buy used book

Buy new book

  • Not in stock

Fakta

Publisher Sanoma utbildning
Language Swedish
Book type Paperback
Utgiven 2011-07-05
Edition 2
More editions 2016/3, 2018/4, 2020/5
ISBN 9789152311691
Kategori(er) Business, Economics & Management
 ↳ Marketing
Add to cart

Description

Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.

Read more

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

So far, we have reused

 2 

 3 

 2 

 6 

 5 

 5 

 1 

books.

Trustpilot

Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.

This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.

Subscribe to our newsletter

Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.

Read more about how we handle personal data in our privacy policy.

Looking for stationaries?

Go to Stationaries 👉
Searching...
Stäng