Publisher | Liber AB |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2000-09-05 |
Edition | 1 |
Pages | 260 |
ISBN | 9789147061150 |
Kategori(er) |
Vad är det egentligen som finns i huvudet på kunden?
Läs mer
Boken ställer och svarar på en rad frågor:
o Vad är lojalitet?
o Vad är det som gör att kunder blir hyperlojala?
o Leder kundkort verkligen till lojalitet?
o Hur hänger varumärkena i kundkorgen ihop?
o Har varumärken en personlighet?
o Vilken roll spelar varumärket i förhållande till priset?
o Hur kommer kunden att agera i den nya ekonomin?
Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM)vid Handelshögskolan i Stockholm.
So far, we have reused
2
4
6
6
7
5
9
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.