by Lars H Bruzelius and Per-Hugo Skärvad
Publisher | Studentlitteratur |
Language | Swedish |
Book type | Hardcover |
Utgiven | 2011-01-19 |
Edition | 10 |
More editions | 2004/9, 2017/11 |
Pages | 480 |
ISBN | 9789144071091 |
Kategori(er) |
Pedagogic & Psychology ↳ Psychology |
Detta heltäckande standardverk har med åren blivit en mycket använd bok såväl på universitet och högskolor som i företag och andra organisationer. Boken ger en helhetsbild av organisationslärans utveckling och praktiska tillämpning samt kombinerar teori och praktik, främst beträffande företags och andra organisationers strategi, ledning, effektivitet och förnyelse.I denna tionde upplaga är utgångspunkten affärsidéns centrala roll. Utifrån det affärsidébaserade synsättet diskuteras mål, strategier samt sociala dimensioner med individ, team och kultur som tongivande begrepp i företag och andra organisationer.
So far, we have reused
2
3
2
6
8
9
6
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.