by Eva Änggård
Publisher | Studentlitteratur |
Language | Swedish |
Book type | Paperback |
Utgiven | 2006-10-09 |
Edition | 1 |
Pages | 197 |
ISBN | 9789144047577 |
Kategori(er) |
Pedagogic & Psychology ↳ Psychology |
Syftet med denna bok är att ge inblick i vad bildskapande har för betydelse för barnen själva när de lever sina liv i förskolans vardag. Boken bygger på en studie av barn mellan fyra och sex år på två förskolor. Bilderna analyseras i sitt sammanhang, tillsammans med barnens tal och gester och samspel. På så sätt blir det möjligt att komma åt vilka betydelser bildskapandet har för barnen. Med utgångspunkt i barnens eget bildskapande diskuteras även möjligheter till pedagogisk utveckling av förskolans bildarbete. Boken vänder sig till blivande lärare i förskolan och skolans tidigare år, verksamma lärare, föräldrar och andra som är intresserade av barns bildskapande och samspel.
So far, we have reused
2
3
2
5
1
3
4
books.
Sweden's friendliest and environmental friendliest bookshop with the lowest priced textbooks.
This is our ambition, and we do what it takes to get there. We are here to help students to save and earn money on their textbooks while we at the same time save the environment. We were started in 2005 by two students and have since strived to constantly make it easier to buy and sell used textbooks for as many as possible.
Subscribe to receive our best student tips, offers and promotions.
Read more about how we handle personal data in our privacy policy.
Sök efter bokens streckkod/isbn.